Mainostoimisto Semio - Seinäjoki, Tampere

 
 

Vahva mielikuva kantaa

Moderni valmistusteknologia, laadunhallinta ja toiminnan koko: siinä seikat, jotka tekevät CLT Plantistä yhden suomalaisen CLT-valmistuksen kärkitoimijoista. Meidän tehtävämme oli tuoda yrityksen markkinointiviestintä samalle tasolle.

 

Yritysmielikuva syntyy kerroksista. Laadukas tuote ja toiminta tarjosivat vankan pohjan, jolle meidän oli hyvä rakentaa yrityksen ilme, sivusto ja kuvamaailma. Niistä loimme kokonaisuuden, joka yhdessä vahvan markkinointiviestin kanssa kertoo CLT Plantista sellaisena kuin se on: yhteistyökumppani, joka mahdollistaa suuretkin toteutukset.


ILME ⋅ LOGO ⋅ SIVUSTO ⋅ VALOKUVAUS ⋅ ASENNUSVIDEO ⋅ YRITYSVIDEO

 

Hyvin suunniteltu on helppo koota

 

Ilme huomataan ensin, siksi sen on tehtävä vaikutus. Valitsimme huolella CLT Plantin ilmeeseen elementit, jotka sekä ankkuroivat yrityksen toimialaansa että tuovat erottuvuutta.

 

Suunnittelemamme yritystunnus viestii modernista toimijasta. Kolmiulotteinen pirunnyrkki symboloi samanaikaisesti tuotteen lamellirakennetta, sen muotoilussa käytettyä teknologiaa sekä oivallusta: hyvin suunniteltu on helppo koota. Kirjaimet leimaavat tunnuksen omaksi.

 

 

CLT Plant

Hyvin suunniteltu
myös kestää

"Selkeä logo kestää aikaa, ja sitä on helppo käyttää ja soveltaa. Eri sovelluksissa logo lähtee ikään kuin elämään omaa elämäänsä – mutta kun elementit ovat tarkkaan mietittyjä ja ohjeistettuja, se säilyy aina tunnistettavana," kertoo ilmeuudistuksesta vastannut art director Tanja Mäki-Jussila.

Tuttu, vieras tuote

Sivusto kertoo ja vakuuttaa

CLT on Suomessa vielä verrattain hyödyntämätön rakennusmateriaali – siitäkin huolimatta, että se valmistetaan puusta, kaupallisesti merkittävimmästä luonnonvarastamme. Siksi oli tärkeää kiteyttää sivuston viestinnässä myös CLT:n lukuisat edut. Sivustolla myös yritysilme herää eloon kertomaan yrityksen vahvuuksista.

Vaikutuitko? Vaivaton projekti alkaa tästä.

*
*

Pakolliset kentät * 
Soita 050 464 3663
Ota yhteyttä ›