Oikea kuljetuslämpötila säässä kuin säässä: uudenlaisen lämmönhallintajärjestelmän kehittäminen lämpösäädeltyihin kuljetuksiin oli NEKiltä todellinen uroteko. Rohkea avaus olisi kuitenkin jäänyt unholaan ilman onnistunutta tuotelanseerausta. Semion vastuulla oli kertoa tuotteesta niin, että se vakuuttaisi ensinäkemältä. Haaste oli mittava, mutta niistähän me nautimme.
Käsissämme syntyi Pharma.
ILME ⋅ LOGO ⋅ SIVUSTO ⋅ ESITTEET ⋅ MAINOSVIDEO
Yksinkertaistimme monimutkaisen joukon luokituksia ja kirjainyhdistelmiä ratkaisuksi, johon voi luottaa. Onnistunut tuotteistus on loppuasiakkaan eteen tehtyä työtä, joka tekee tuotteen valitsemisen helpoksi.
Tuotteistuksen ytimessä oli nimi, slogan ja niitä tukeva visuaalinen kerronta. Tuotteen edut kiteytettiin laadukkaaseen animaatiovideoon, jonka elementtejä hyödynnettiin myös muussa markkinointiviestinnässä.
Näin syntyi uskottava, helposti markkinoitava kokonaisuus.