Avaa
Sulje lomake

Juustoportti - pariloitu juusto

Juustoportin valtakunnallinen tuotelanseeraus. Uusi, suomalainen elintarvike päivittäistavarakauppoihin. 

Tavoitteenamme oli luoda pariloidulle juustolle ilme & mainonnan linja, jossa opastamme kuluttajaa uuden tuotteen käyttöön ja kokeilemiseen. Kokonaisuudessa otimme huomioon useat eri kohderyhmät ja miten heitä tulisi puhutella. Reseptiikan, herkullisen kuvamaailman ja oikean viestin avulla puhuttelemme niin urbaania kaupunkiasujaa, kasvisyöjää kuin maakuntien raavasta miestäkin.

 

Suunnittelimme ja toteutimme tuotteen lanseerauksen valtakunnallisesti huomioiden kattavan jalkautuksen eri medioihin.

 

TUOTELANSEERAUS: idea, ilme & slogan / MAINOSKUVAUS / TV-MAINONTA / KAMPANJAMATERIAALIT / SOME

Referenssikuva

Laadukas tuote ansaitsee, että siitä kerrotaan maukas tarina. Päädyimme kiteyttämään tämän sloganin muotoon, jonka tehtävänä on tarjoilla se helposti pureskeltavaksi kuluttajalle.

 

"Pariloitu juusto on sen salaisuus.
Se on pihvi ja sillä sipuli."

Referenssikuva
Referenssikuva
Referenssikuva
Referenssikuva
Referenssikuva
Referenssikuva

 

Miten?

› Opastetaan kuluttajaa

› Viestinnän kärki

› Herkullinen ja uskottava

› Kuvamaailman tärkeys

› Tuotteen esillepano

› Kokonaisuus

 

 

 

 

Tutustu tarinoihin